Medlem ftw!

Hello!!

Jag var med Simon i fredags och han tog med mig till en klubb där människor gillade Japan. Jag älskade stället och är redan medlem där! Det enda som var lite dåligt var att jag kände mig som värsta nybörjaren och att det var så varmt att man nästan kvävdes hahaha men det gör inget.. måste bara klä mig mindre varmt nästa gång och läsa på om anime och manga och lära mig några animelåtar.. och här går jag och tror att jag är världsproffs på Japan hahahaha!

Först och främst ska jag lära mig låtarna från The melancholy of Haruhi Suzumiya



(ingen bryr sig? ok!) (*_*)

Kommentarer
Postat av: A.M

COOLT!!!! Jag har sjungit alla sånger på Manga och Anime Jag har set på :D



Vad heter det där Klubben?? Vart ligger det någon stans???



Se Min blogg :)



//A.M

2011-05-27 @ 16:34:48
URL: http://a-m--manga.blogspot.com
Postat av: A.M

COOLT!!!

Jag har sjungit alla låtar som tillhör Manga och Anime som jag har set på :D



Vart ligger den där klubben och vad heter den??



Ps.Haruhi no gekisou, Sayoko par parade och Lost my musik e BEST!!!!!:D

2011-05-27 @ 16:48:20
URL: http://a-m--manga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0