Den envisaste råttan i världen...

...heter Molly och är så envis att jag dör! Hon ska alltid mysa, hon kan inte bara sitta snällt i knäet, nej, nej. Hon måste böka och snuffa och dra och göra rent.

Jaja, nu till mina behov. Mitt främsta behov är att få lov! Jag blir gaalen! Iaf helg. Den här helgen ska Madde sova över hos mig, vi ska fira Sofia för andra gången, låtsas att vi bor på IKEA och slänga oss i sängar. Även ta avsked eftersom Min kära lilla Madde åker utomlands i en vecka, sorgligt, i know. Jag kommer sakna henne så in i norden!

Nu ska jag gå och plugga igen.


Kommentarer
Postat av: Alicia

"Hon ska alltid mysa"



Det är ju du på pricken! Ska alltid mysa. Då passar ni ju som handen i handsken.

2010-03-25 @ 19:30:31
URL: http://prickii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0