Awesome weekend, BOB?

Okej, kom hem för några timmar från IKEA med Madde, vi fick massor av inspiration till lägenheten och körde runt snabbt med en sådan där grej som man lägger varor på (inte kundvagn det heter något annat) kom hem och tog en tupplur eftersom Madde väckte mig vid 8 tiden och ja det är ju bara lite för tidigt för mig.
  I fredags var jag med sötisarna och firade Sofia för andra gången, vi gjorde våfflor och åt dom med hallon/jordgubbssylt och vaniljglass. Jag avslöjade att BOB snart skulle komma och de började spekulera om vem BOB var men jag avslöjade inte det. Hoppas jag lyckas med bobcountdown. com det skulle bli så kul! hahaha

Alicias och Maddes gissning om BOB:


Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin blogg!

Kolla in min på jessicaolivia.blogg.se

See ya

2010-03-31 @ 16:38:15
URL: http://jessicaolivia.blogg.se/
Postat av: issa

är bob en person?? i så fall tänker inte jag komma imorgon

2010-04-17 @ 16:00:45
URL: http://IsabellEklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0