22 dagar

Nervositeten smyger sig på nu... 22 dagar kvar tills jag når min dröm. Mitt gymnasium jag ska börja på är perfekt, alldeles för perfekt för att vara verkligt. Kan det verkligen vara så att jag kom in? Tänk om ingen gillar mig? Eller om jag inte klarar av studierna? Jag är redan så nervös att mina händer skakar, tänk då hur det blir när jag är där, på riktigt!!!

Häromdagen köpte min älskade mamma En plats i solen till mig och nu har jag fått 200 kronor till de 2 t-shirts som jag vill köpa av henne. Hon är helt underbar. 


  

Kommentarer
Postat av: Mira

Waah, jag oroar mig också precis som du! ( >_O );;

Längtar tills gymnasiet börjar, men oh gawd tänk om ingen i klassen gillar mig ( x w x )



Och jag köpte exakt de där t-shirtarna från Gina igår XD

2010-07-28 @ 23:13:34
URL: http://yaplog.jp/19940501

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0