Seishun Love-lunch

Moshi moshi!!!! Ohayooouu!!!!

Today I'm very very happyyyyyyyy!!

Igårkväll var kul! Jag bjöd över mina kompisar till mig <3 vi åkte upp till V-by och handlade mat och hyrde en film sen åkte vi hem hit och började laga maten (det blev tacos).. Sofia åt Anthon Berg chokladerna som jag och min familj inte gillar, haha även fast jag sa att det var ok så sa hon hela tiden "Nej men dom är så dyra, är du säker på att jag får äta dom? Ni kanske vill ge bort dom" haha hon är för sööt <3 (^.^) sen åt vi och spelade lite spel efteråt. Vi väntade ganska lång tid på att en av mina nya favoritserier skulle börja och när den väl började så tyckte dom andra inte om den så jag satte på Coco Chanell filmen vi hade hyrt och gick in till den andra tv:n och tittade klart på min älskade serie. När jag kom tillbaks till knäppisarna tyckte dom att filmen var äcklig för att Coco hade kysst en kille med mustach hahaha. (Ja om jag har stavat fel på hennes namn så är det inte mitt fel...)
Vi åt massor av glass (mums med mango och flädersorbet <3<3<3) efter att vi spelat "psykologen" gick nästan alla hem direkt förutom Sofia. Vi drack istället te och tittade på paradise hotel (ja ni läste rätt, paradise hotel >.<')

juste, nu är det så att jag bara har skrivit saker om Sofia men dom andra var också söta Issa och Madde var bra på wii och Alicia var en söt snögubbe (^.^)

Idag ska jag hälsa på mitt ljuvliga lilla kusinbarn Astrid (7 veckor) och min kusin då och hennes man..

Mata nee!!!

Tänkte visa en liten bild på typ världens söötaste tjocktröja (Camp kawaii):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0