En tidig morgon, född till tönt

Hej alla små söta! Hur har er dag varit? Min var underbar, först var det idrott på mogonen (inte så bra) men sen var det skolbio! Vi såg "slumdog millionaire" som var superbra och söt, sen kom vi tillbaka till skolan och åt, då träffade jag en ny människa, tydligen Sofias beundrare som satt och intervjuade medan vi åt (>.<) sen var det bara svenska och studietid kvar! Och på hemvägen började jag och söta Jimmie smsa.

Mata ne!

Oh, juste glömde nästan säga det, ska på någon gymnasiegrej ikväll och måste plugga så jag kanske inte uppdaterar något mer ikväll men vi får se om jag blir klar med det snabbt eller ej..

slumdog millionaire:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0