Torsdag med slöjd

Idag är typ min favoritdag. vi hade slöjd på morgonen (jag är inte bra på sjöjd det är därför jag inte gillar det) men iallafall, jag stickar nu men sen ska jag börja brodera och efter att ha sett alicias söta cupcake broderi blev jag galen. så nu ska jag också göra söta cupcakes. Jag sökte på bilder på cupcake och hittade min absoluta favorit jag ska inte göra den men den ska sättas upp på min dörr. Japp och sen blev dagen bättre med att vi fick sluta typ 2 timmar tidigare vi hade fått håltimme från både matten och svenskan. Guud jag älskar mitt liv. Förutom att nu måste jag göra so läxan (geografi=jag suger). nåja det är smällen man får ta.

Min söta bild jag hittade:


Kommentarer
Postat av: Licioso

Vi slutade faktiskt 2.5 timmar tidigare eftersom mentorstiden bara var en kvart istället för en halvtimme och sen skulle vi haft en kvarts rast också som vi slapp.

Gör fishys till mig istället! Du kan göra massa olika söta mönster i fiskarna och hjärtan o blommor o muffins o allt möjligt. Jag tycker du ska hålla fast vid det du tänkte från början.

2009-01-15 @ 21:22:18
URL: http://soetkofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0