Teknik

Hahahaha idag hade vi teknik. Alicia och issa gick fram och tittade på en motor som stod på bordet framför och så kom han som ägde den och han : eehh, jag tror det där är min. hahaha jag garvade ihjääl!! (jag fårstår om ni inte förstår men det var skitkul). Sitter och lyssnar på den underbara Emilie Autumn, jag har haft en av hennes sånger i huvudet hela dagen. Senare ikväll ska jag och issa gå på en promenad *längtar*! har ingenting nytt över det jag skrivit så jag slutar skriva nu. ni ska få en lite söt bild också.

Emilie Autumn:

Kommentarer
Postat av: Licioso

Vikarien luktade konstigt. Det var inte bra. Han hade sönder din motor. Det är inte bra.

2009-01-19 @ 20:43:10
URL: http://soetkofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0