If only she knew voodoo like I do

Hej

Förlåt för dålig updatering men Maddes data är så himla seeeg!! Har inget speciellt att skriva om men New moom filmen var bra i guess.. Madde sa åt mig att jag inte skulle tänka på de dåliga sakerna och då blev den helt ok.

Då hade jag väll slut på saker att säga då.. hmm.. nej kanske inte.. jag har möjligtvis sagt det förut men Nicholas från "Get scared" är det hetaste på denna jord!!!! Omgomgomg he's so freakin hoooooooooooooooooot!!!!!!! Typ ingen håller med mig men det är ju bara min åsikt och jag står för den!

Ja ne!!

Nicholas från get scared:



P.S. vill ni se honom bättre sök på youtube på inläggets "headline"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0