True blood, besvikelse!

Okej, jag läste boken "Dead until Dark" för ett tag sen nu och när jag såg att serien skulle börja gå blev jag jätteglad, men när jag började titta blev jag så himla besviken! Den hade blivit mer sexifierad än jag trodde så jag tittade bara en kanske 15 minuter och stängde sedan av. Jag gillade hon som spelade Sookie Stackhouse men vampyren Bill var såå feel! Han hade för tusan skäggstubb!! INTE FINT!! (Ni som tyckte den var bra får ursäkta mig) Jag menar, jag veet, man blir jämt besviken på filmen och tycker att boken var bättre men allt var så fel i serien så det inte är sant! FEL, FEL, FEL!!! Och sen hans kommentar:
"Det är ett speciellt blodkärl i ljumsken som jag tycker om" What´s with that?!
Åhh jag kommer att ligga i min säng och grubbla över det här igen nu innan jag somnar!
Nej, jag är rejält pissed off!!

Mata ne~

Dead until Dark (boken):



Btw. boken var riktigt bra!!

Kommentarer
Postat av: Martin Prince

jag laddar ner avsnitten när dom gått i USA, och där är nu season 2.. jag tycker serien bara blir bättre å bättre.. Alexander Skarsgård är ju med oxså.. riktigt coolt tycker jag.. du är bara kräsen..



p.s. orka läsa... >_<

2009-08-28 @ 12:45:05
Postat av: Maria

Jag tycker att serien är roligare än böckerna. :)

2009-09-07 @ 23:55:39
URL: http://www.vildvittra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0