Koi no victory

Moshi moshi.

Har varit förkyld igen och mått jättedåligt. Jag ska typ ta någon läskig spruta som förstärker mitt immunförsvar. Ja suupeerläskigt och jag kommer dö! uhuhuhu!!

I alla fall... Nu sitter jag och lyssnar på morning musume och tänker på Japan och hur avundsjuk jag är på bloggaren Foki som faktiskt är där! *morr* Tänk va underbart det skulle vara!! Nåja, får väll åka när jag blir äldre antar jag och hon är säkert överlycklig för att vara där.
Det är jättedimmigt ute och jag älskar det. Jag har alltid kunnat se skogen genom dimman men nu kan jag inte det och det är superhäftigt!!!

Mata ne!

Söta tekoppar som jag inte skulle ha några problem med att ha i min samling:


Kommentarer
Postat av: Molnet

GUD SÅ SÖTA!

2010-06-01 @ 19:38:12
URL: http://ettmolnattnudda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0