Hejdujagärjättecool

Hej hej..

underbar helg, börjar med att jag går till Sofias maskerad med horn och konstigheter.. och där träffar jag småläskiga men sedan supersöta människor som jag gillar väldigt mycket. Vi lekte lekar: busshållplatsen, musikcharader, psykologen och maffia. Vi åt paella och massor av glass med strössel och kolasås.. den ena glassen smakade pencilin för mig men dom andra var jättegoda. Jag sov över hos Sofia med andra och vaknade tidigt (för mig).

Söndagen var också trevlig, fin frukost hos Sofia sen lite mer maffia och psykologen och sen hem till käraste mor. Alice i underlandet, två supersöta och mumsiga klänningar och ett fint cupcake halsband.

och nu sitter jag här med den återfunna kent tröjan och en fin högmidjad kjol på mig och ska snart iväg till nationella i engelska och författarporträtt.
'
Ikväll blir det plugg om olika syrors kemiska betäckning och sedan filmen trubbel i paradiset.

Twiddledee & Twiddeldum (dom hette så va?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0