Somebody put something in my drink?

Ja så var det.. (-.-) jag bad papi hälla upp fanta i ett glas till mig och inte tänkte han på att det redan fanns vodka i glaset han hällde upp fantan i, jag var otroligt törstig och bokstavligt talat häller i mig fantan.. Det börjar smaka hostmedicin och sen mår jag illa.. så kan en 50-års fest gå.. hahaha, såå kul, inte!!!

Nu är jag jättetrött och måste ändå göra mig iordning eftersom jag ska till min kära kusin Frida och fika (hennes födelsedag) grattiiiss FRIIDDAAAA!!

Glömde nästan, jag slängde i mig sushi igår, vi hade 100 bitar sushi här så jag ska äta det till lunch idag hihi (^.^)

Mata ne!!

När jag ska cosplaya som keroro tänkte jag se ut såhär:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0