Torsdag.

IMORGON ÄR DET HÅKAN OCH JAG SKA VA POPARE!!! Tror jag ska ta en bild på hur jag såg ut men ni som läser vet ju hur jag e  ^^  men man kan ju alltid hoppas. Känner mig ganska uppåt idag och längtar till helgen.
Och juste! Min plan börjar gå i verket. Var ute och sprang 2.5 km i skogen idag. Hade aldrig hänt om det inte var för Hedda, Sofia och Sanna! Tack tack och åter tack. Jag tror jag råkade lova Hedda att vi skulle gå ner 20 kg tillsammans men det var i sånna fall omedvetet. Så, eh, jahapp, thats it.. Nej neuj stopp i lagens namn, höll ju på att glömma. Nu har jag gett True blood en chans till och jag tycker den ärligt talat är jättedålig den är  verkligen inte lik boken. Så, thats it!

Mata ne~

orsaken varför jag är tjock! (vi var två som skulle äta, och vi åt inte upp allt):

Kommentarer
Postat av: Mickan

OHMAGAASH, dounats (a)

2009-09-09 @ 15:42:18
URL: http://miiikkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0