Nu bryr jag mig inte längre!

Jag är fortfarande lite sjuk men jag går ändå till Hedda. Jag måste ju ha lite kul också! jag känner mig för tusan som en instängd fågel! Ska snart börja göra mig i ordning, har precis duschat och tappade lite ork efter min galna nys-attack. Kunde inte sluta nysa! Det var galet! Okej, kanske jag uppdaterar hemma hos Hedda, vi får se om hennes data är snabb nog  ^^'  Får hoppas på det!

Mata ne~

Hittade den här bilden från när vi var i Thailand, det var en riktigt häftig pool och man kunde typ simma in i en lite avskild grej altså den som e på bilden hehe

Kommentarer
Postat av: Sofia

BRA!

då kommer jag också till hedda!

2009-09-12 @ 14:05:48
URL: http://implode.blogg.se/
Postat av: Cloud Strife

Stället på bilden ser verkligen härligt ut.. jag har aldrig varit utomlands.. T.T

2009-09-12 @ 15:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0