Myggbett som kliar!

Okej, jag blir helt GALEN på det här myggbettet! Det kliar som tusan! AAARRGGHHH!!! Många saker gör mig galen idag. 1. Jimmie bor i hudik! och jag vill att han ska va här! Saknar honom! 2. Blev tvingad upp i statshustornet idag -.- och när jag kom upp trodde jag jag skulle dö! 3. Mitt myggbett kliar!! 4. jag vill att Jimmie ska va här! 5. Jag vill ha en ny säng som jag hittade idag, den var jättefin! 6. När jag bad om bara lax och rullarsushi stället jag åt på fick jag typ alla sorter ändå (kanske inte ska klaga för mycket, det var gott ändå) Och sist men inte minst: 7. Äsch det finns ingen 7:a, nu går jag och tar mig en cupcake och blir fet igen  ^^  hehehe.

Mata ne~

Dango daikazoku :

(
Kawaii ne~ ^_~)

Kommentarer
Postat av: Mickan

Hahahaha naaaw, livet verkar inte rulla på riktigt som du vill =( =P

2009-09-09 @ 15:41:19
URL: http://miiikkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0