I am walking on air!

God morgon eller kväll kanske man skulle säga. jag mår lite bättre men är fruktansvärt yr. Så fort jag ställer mig upp känns det som om jag ska ramla ihop  *_*  Jag är så trött och det ända jag gör är att sova  -.-  btw. förlåt Hedda men jag tror inte jag kan komma imorgon om inte ett mirakel händer och jag blir frisk över natten (och det är ju väldigt troligt.) Det ända jag duger till nu är väll att försöka hitta på lite mer att skriva böckerna. nu ska jag nog gå och lägga mig igen. God natt..

Mata ne~

Längtar till julen också  ^^  det kommer bli kul!


Kommentarer
Postat av: SOFFU

KOMMENTAR

2009-09-12 @ 14:36:27
URL: http://implode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0