RÖD

OMG!!! Kent släpper nytt album!! Jag måste köpa det så fort det kommer, och jag måste få biljetter till konserten!!
Det är LIVSVIKTIGT!! Sofia hade röda strumpbyxor idag också, för att hedra Kent <3<3 bra gjort Sofia..

Okej så på studietiden idag.. jag väger på stolen baklänges, väger för långt bak och tappar balansen, skriker, ramlar, slår huvudet i 2 eller 3 hyllor innan jag slår huvudet i golvet också.. någon sekund går och sen börjar jag asgarva.. fortsätter garva och garva och sedan får jag ont i huvudet och nu har jag ont i nacken, är tung i huvudet och har ont i huvudet och är trött.. och tydligen så får jag inte sova nu..

Mata ne~

Sånna här borde finnas för sådana som jag..:


Kommentarer
Postat av: Anonym

otur...

2009-10-05 @ 18:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0