Monkey dance

Äntligen fredag!!!! Jag har längtat till den här dagen so badly!! Är jättetrött efter allt plugg men jag åstadkom ändå ingenting (*_*)'' eller lite åstadkom jag men jag kunde gjort myycket bättre ifrån mig, är besviken på mig själv..
Ikväll ska jag till Madde, ska sova över där och sedan imorgon bitti så öker vi till "God knows where" med en buss. Ska vara vid Slussen vid 9.20 och det kommer typ inte räcka med sömn efter den här veckan. Lyssnar nu på den underbart söta låten yuke yuke monkey dance den är verkligen söt <3 Nu ska jag gå och packa.

Ja ne!


Kommentarer
Postat av: Sofia

DU FÅR INTE VARA BORTA.

duma deg.

2009-10-02 @ 15:47:01
URL: http://implode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0