Mansons konserter inställda..

NOOO!! Jag som har Manson biljetter.. han ställer in alla konserter i Sverige (T.T) *jätteledsen* *snyft*

Var till doktorn nyss, ska röntga huvudet någon dag i veckan, han sa att jag kanske hade hjärnskakning, vad tusan menar han med kanske?? Antingen har man hjärnskakning eller inte    (-.-)'

Haha, jag skulle rösta på Foki på blogawards grejen och så typ röstar jag på mig själv.. hur tusan kan det gå till.. det stod: Ditt namn:, din e-post adress, inte så svårt att ta fel på men sen: bloggens namn och bloggens webbadress haha och där skrev jag mig själv också.. (hoppas det inte syns någonstans) Jag är så dum (*_*)''

Mata ne~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0