Herregud, det är helg!

Idag var en mysig dag. Efter skolan gick jag och Alicia till vällingby och tittade på kläder.. nu har hon fått för sig att jag ska spendera upp hela min 500 lapp som jag sparat jättelänge på en enda tröja, men som tur är har jag övertygat mina föräldrar (som vanligt) att dom ska betala hälften och då slipper jag ju sprätta hela 500 lappen, visst är jag smart? hihihi.. sitter nu och väntar på mail från lilla Jimmie och lyssnar på musik. hmm vad ska jag göra imorgon? Oh right, städa lägenheten, får ju främmande (som inte alls är främmande utan mina kompisar hehe) ojoj och sen måste jag ju fixa mina lösnaglar så jag kan använda dom.. så mycket att göra.

mata ne~

jajaja, jag vet att jag uppdaterar dåligt med "roliga" bilder men jag ska försöka lägga in bilder på datan imorgon så får ni flera stycken, weeeii!!


Kommentarer
Postat av: veronika

Helt jäkla underbart, helg helg :)

2009-10-16 @ 22:29:52
URL: http://veronikascrib.blogg.se/
Postat av: Alicia

Meh, Issa det var ju jag som sa att du skulle övertala dina föräldrar att betala halva!!! :D



2009-10-17 @ 08:39:36
URL: http://aliciasfoton.blogg.se/
Postat av: inte jimmie

jag har hört att jimmie är rätt stor.. å stark.. så du borde inte skriva "lilla jimmie".. ^^

2009-10-17 @ 15:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0