Gårdagen

Hejsan..

Gårdagen ja hoho, den var superkul! Min kusin Sandra fyllde år (grattis igen) och vi firade henne (^3^) det var väldigt trevligt, vi åt massor av gott och jag trodde jag skulle spricka (>.<)' och sen börjades det spelas guitar hero.. jag försökte också spela men jag sög (*_*) . Senare på kvällen var nästan alla lite fulla och Jocke (andra kusinen) satte på någon indisk musik (som var rätt bra ändå) och folk började dansa konstigt hahaha, it was a blast! När jag kom hem igen var jag helt slut och gick och la mig direkt hihi. Sådär, det var gårdagen i kort beskrivning hihi..

Mata ne~

Jag fick en ny rington av Sandra, fragglarna sången.. kommer någon ihåg fragglarna?


Kommentarer
Postat av: delpus

oooh.. fragglarna.. de har vi inspelat på vhs.. de är riktigt bra.. ^^

2009-10-11 @ 11:36:35
Postat av: Veronika

Mupparna :D

2009-10-15 @ 11:39:24
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0