Snöa mer!!

Nyappy!
Idag var det temadag.. vi hade en liten föreläsning i skolan först om poäng och annat smått och gott, sedan kom det fem gammla elever från v-byskolan som berättade om hur de gymnasium som de gick på var, det var faktisk jättekul (^_^) Vi åt lunch och sen åkte vi och tittade på tenstagymnasiet och fick info om det.. Natur forsknings linjen verkade väldigt intressant så det gymnasiet är ett av mina alternativ. I helgen är det gymnasiemässan som jag ska gå på. Måste lägga upp ett schema över hur jag ska gå till väga på den så jag inte blir helt dödstrött.

Oh juste, jag vann som ni (om ni läser hennes blogg) märker inte fokis tävling (T.T) nåja jag får väll köpa grejerna själv men det är så dyyrt uhuhuhu..

Mata ne!

Allt det här gymnasietjaffset gör att jag får ångest (>.<)' önskar jag kunde vara ett barn och bara ta det lungt.



P.s. glömde nästan skriva varför jag har den där rubriken, när vi kom ut från gymnasiet snöade det och sedan när jag kommit hem började det snöa jättemycket men så slutade det direkt (^x^)

Kommentarer
Postat av: Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ

okej :) aa! ;D verkligen sent svar, jag vet :( förlåt <3 allt bra? vad tycker du om ank-hörlurar i det senaste inlägget, HISS eller DISS? :)

kramis

2009-11-12 @ 19:04:57
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ

förstår det :) paris var underbart!

2009-11-12 @ 22:04:00
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: issa

Issa! jag saknar dig! jag har också ångest. snyft

2009-11-13 @ 18:31:30
URL: http://belldesign.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0