Foki + Tävling

Nu börjar jag känna mig lite friskare, ska till skolan imorgon och är faktiskt väldigt glad över det (^3^) jag ska ju få träffa alla söta vänner och lärare mwihihihi.. Det blir lika mycket plugg som vanligt den här veckan men jag har några få ärenden som jag måste hinna med t.ex. att köpa vantar och halsduk och jogga och simma med mer..

Okej så jag madverkar i en tävling av Foki.. Vill verkligen vinna men med min tur så kommer det vär inte hända (T.T)

Länkar:

Foki: länk

Mihi.se: länk

Det jag skulle vilja ha är:

den här underbart söta väskan som hon visade upp i sin blogg förut (heter: SUANNA Cutie bag- Vit):


 Eller så vill jag ha den här ihihi (heter: Kuddfodral- Simma)



vill verkligen verkligen vinna den här tävlingen.. (>.<) ååhh låt mig vinna <3

Mata ne!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0