Ren råttbur och rena råttor.

Nu har jag städat och dammsugit mitt rum och städat råttburen och tvättat råttorna, så nu lukter dom gott <3. Idag har vi haft fotografering igen. jag gillar äppel/snövit bilderna på mig (låter ego men whatever) dom blev ganska bra. Imorgon skulle jag åka till stan och köpa en Monki kjol men jag tycker inte det har någon mening att åka in till stan om jag inte har tillräckligt med pengar till den  *_*  Hoppas att jag får min switchblade symphony skiva innan jag får ett nervous-b och får sättar på mentalsjukhus  -.-'  den är 3 veckor sen 3 VECKOR!! Det är SJUKT! Nu ska jag gå och lägga mig så Goodbye!

Kommentarer
Postat av: issa

saknar nemi och molly!! dom e såå söta!

2009-05-31 @ 11:41:54
URL: http://halooween.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0