JIPPIIEE

Först och främst svar till Issa: jo jag tog platåskorna haha. Och nu till allt underbart som hänt. 1. Jag har lagt bud på två supersöta örhängen på tradera som jag antagligen kommer att få eftersom ingen annan lagt bud på dem. 2. JAG HAR ÄNTLIGEN KÖPT... DAMDAMDAM DAAA... SWITCHBLADE SYMPHONY, SERPENTINE GALLERY OMMGGGGGGG!!!!! 3. Jag såg just på en super duper bra film som hette Donnie Darko och till sist 4. Ikväll ska jag till Hedda som fyller år! Grattis Hedda!! Hipp Hipp HURRA!!! Och det är en negativ sak som har hänt. Jag skulle egentligen ha köpt ett urgulligt panda halsband men någon han före  -.-  må den ta väl hand om halsbandet annars får den med mig att göra *hotar med knytnäven* Nåja nu ska jag gå och bestämma vilka kläder jag ska ha på mig. Mowahahahaa jag har köpt Serpentine galleryyy!!!!

Donnie Darko filmen:




Switchblade symphony, serpentine gallery:


Kommentarer
Postat av: Alicia

Issa, wow! Jag är imponerad. Att du har lagt ett bud på Tradera. Det trodde jag aldrig.

2009-05-02 @ 18:53:54
URL: http://soetkofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0