Första dagen i skolan

nu är jag hemma ifrån skolan. första dagen och vi gick till 4 det e så jakla orättvist. nåja jag chattar med sofia och hon länkade mig till en underbart söt sida och jag har bestämt mig för att jag ska göra allt för att få ett visst halsband. det e så underbart att man bara kan dööö. Imorgon ska sanna få läsa min bok eller iallafall så långt jag har skrivit. hoppas hon gillar den. alicia tycker att den e tråkig och säger att det inte händer nått men det händer liksom saker hela tiden jue!!! jag har också bestämt mig för att börja (jag vet inte hur man säger det på svenska och vet inte hur det stavas på engelska så klaga inte) scrapbook:a har redan köpt ett album som är ljuvligt sött och jag har också köppt söta bakgrunder yaaay nu måste jag bara börja fota lite mer haha. JUSTEEE på syslöjden ska jag brodera fishyyssss ghaaaa FISK E GOOOOTTT!!
och dom e helt ljuuvliiigt söötaaa!! förlåt till de få som läser min blogg att jag inte har uppdaterat för att göra det lite bättre för er så får ni en söt bild på mitt halsband/ lilla jag

mitt halsband:


Kommentarer
Postat av: Alicia

Men! Lägg upp bilder.

2009-01-08 @ 07:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0