Platåskor

åååhh jag behöver nya platåskor, nej jag kräver nya platåskor. jag börjar känna mig rätt frisk men jag ska stanna inne en dag till. när jag vaknade i morse så ser jag att det snöar. jag blev skitsur jag hatar snö för tillfället. det som precis började smälta och så snöar det på nytt. sen när jag blir frisk ska jag först upp till v-by och titta om mina platåskor som jag spanat in är kvar men om de inte är det så åker jag in till stan mowahahaha. jag tror jag såg ett par guldiga platåskor där men det var i somras men man kanske har tur och hittar ett par som liknar. och sen så måste min mamma köpa nya tarotkort (hon är skyldig mig) och jag måste köpa en ny kristall. det här kommer bli kul   ^_^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0