JAPAN=ÄLSK

NYAAA!! min japan-lust är tillbaks! ÄLSKA ALLT SOM E SÖTT!! sitter nu och lyssnar på buono, kokoro no tamago, och får massor av glada känslor inom mig. *sitter och sjunger med*  nyaaaaa!! imorgon ska jag va med johanna och på fredag ska jag till farmor och försöka klämma in alicia där också. nåja allt kommer säkert ordna sig! tror jag ska träna på fredag också, så sofia gör dej redo X3 jag kommer få sån träningsvärk men det är värt det. och alicia jag gör nya cupcakes så du kan få fler. kjag gör dom i helgen för mina föräldrar har typ redan käkat skitmånga + madde och jag haha. jag gör dom extra söta för att du inte får en nu! dom kommer säkert bli rosa  ^w^ 
-mata neee!


Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag drömde att en skum dröm. DINA föräldrar var sura på mig.

2009-02-26 @ 08:36:17
URL: http://soetkofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0