Fredag den 13:e

Idag är det fredag den 13:e och jag är sjuk! Mitt imun försvar måste vara det sämsta i sverige! Jag som skulle hyrt nån film och käkat onyttigt idag. och inte nog med att det är fredag den 13:e idag utan det är alla hjärtans dag imorgon och jag har inte köpt choklad till nån än! KATASTROF!!! jag får gottgöra de som skulle fått choklad genom att baka cupcakes sen och bjuda över dom. Jag missar för mycket skola också, jag kommer aldrig få nått jobb. Nåja, man får väl inte bara ge upp sådär. var e kämparglöden? Okej, nu ska jag vara positiv... eehmm... ja juste! när jag blir frisk kan jag gå och träna igen och jag kan äta munkar och HA NO!!! WOHOO!! (älskar biologi) och vi har biologi nu också. se vad positiv jag är! NERVSYSTEMEET!!! (har bästa läraren i skolan också mowahahaha) nej nu ska jag leta gymnasium, för nu ska jag inte vara sjuk längre! jag är frisk som en nötkärna (eller inte).

längtaaar:


Kommentarer
Postat av: Sofia

ISSA, DU ÄR FRIIIISK.

och duuu har inte bästa läraren i skolan!!!!

för eleonor är bäääääääst.

2009-02-13 @ 11:16:14
URL: http://implode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0