McDonalds

jättebra dag med johanna i v-by. åt på mc donalds med henne för att spara pengar men jag sparade bara 5 kronor  ^^ 
Johanna köpte otroligt snygga skor igen. hon köper alltid skor haha :) sen åkte vi hem till mig och lyssnade på musik.
jag skrev inte om igår så jag får väll göra det nu ;) , vi åt först i v-by självklart sushi och sen åkte vi in till stan.  vi gick först till panduro och där köpte vi scrapbook grejor och sen började vi leta efter en affär jag skulle till, vattumannen, vi hittade den faktiskt och jag kollade in ett par tarotkort jag ska köpa på söndag när jag och madde åker in till stan igen X3 vi gick sen in på bokrean i nån bokaffär och jag blev kär i - hhmmm vad hette dom- dom hette nånting med dudes och jag var nära att köpa en söt död björn med pirat-lapp för ena ögat. men madde som vet mitt lilla problem med söta döda gossedjur stoppade mig och det e jag ändå rätt glad för. den var på tok för dyr. imorgon blir det alicia, issa och farmor. *längtar*. nu ska jag försöka hitta en bild på nallen jag tänkte köpa. om jag inte hittar den blir det säkert nån annan bild *_*

haha det blev en bild på mcdonalds i v-by istället



Kommentarer
Postat av: Alicia

Du är den enda som äter på McDonald's frivilligt!

2009-02-27 @ 09:02:11
URL: http://soetkofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0