jag har en rosett från Wien och en bok från Berlin

Jag undrar om hela överskriften kom med nu.. om inte här är den igen: Jag har en rosett från Wien och en bok från Berlin.. gulligt va? och det stämmer också (nästan) boken är egentligen en tidning hehe..

Imorgon är det skolavslutning och efter det åker jag och mina söta små kompisar in till medborgarplatsen och fikar, det blir nog trevligt. Har även bestämt mig för att inte öppna betygen förrän jag kommer hem, så om jag får en panik/ångest attack, som jag fått den senaste tiden när något dåligt hänt, får jag den hemma. Jag är så smart.. men jag tror inte jag kommer att få dåliga nyheter för jag har ju kämpat som en galning (>.<)' ändå känns det konstigt och inte alls lugnande att det blir lov.. Det känns som om något saknas, kanske plugg..

Mamma kom in till mig igen och gav mig 310 kronor för att jag kämpat så tappert.. kände mig lite illa till mods när jag tog emot pengarna men har ingen aning om varför. Jag menar jag har ju verkligen kämpat (herregud vad jag tjatar) (X^X)
Jag förstår inte de som läser det här långa inlägget.. den som gör det måste verkligen ha bra tålamod hahaha.

Mata ne!!

Nu är jag så trött som en hund och funderar på att gå och lägga mig. Jag har sovmorgon så jag kan ju sova länge och det är ju superbra ellerhur?




Kommentarer
Postat av: issa

"trött som en hund"? hundar e inte trötta!

2009-12-22 @ 23:10:31
URL: http://belldesign.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0