Cosplay

Hello cuties!

Så, jag har bestämt mig för att jag ska på anime expo i juni. jag vet att det är långt kvar men då hinner man sy sin outfit (^w^) Jag ska cosplaya som (what a surprise) Oerba Dia Vanille eheheh.. Sarah ska gå med mig och ska gå som Serah Farron. Jag ska försöka tvinga med Madde också men det är lite svårare än jag trodde, i alla fall.. om hon ska med så ska hon antagligen vara Tifa Lockhart eller Rinoa Heartilly. Det kommer bli kul...

Mata ne!!

(Gomenasai, ingen bild till det här inlägget, orkar inte..)


Kommentarer
Postat av: issa

och vem ska sy den? JAG! glöm inte mig!! hahahahaha (jag har tråkigt)

2009-12-12 @ 21:31:16
URL: http://belldesign.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0