sjukling igen

nu är jag sjuk igen. sista veckan innan lovet som tur är så jag missar inte så mycket. råttorna är trötta och jag har ingenting att göra. om jag ska skriva på min bok vill jag vara ifred och lyssna på min musik men det får man ju aldrig haha. just nu har jag en sovande råtta i knät och jag lyssnar på tanz die illusion. bra musik men nu bytte jag till still doll också en bra och inspirerande låt. jaså nu vaknade den lilla skiten. aj aj aj hon kröp ner under tröjan på ryggen hahaha. jag saknar redan issa och alli och jag mådde sämre idag så jag gick inte ens de första lektionerna även fast jag sa att jag skulle det till dem. så förlåt issa och alli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0