julavslutning

idag var det julavslutning, det  var kul. jag och ali gav issa presenter och bytte. jag fick massor av söta saker. och hon gillade min söta present till henne också. vi fick betyg idag. jag blev både glatt och besviket överraskad omg jag fick vg i bild haha det var oväntat. kaminski hade tyvärr inte håret rosa så jag antar att jag fick vg :(. jag fick läsa lite av issas bok idag, den äger, jag vill bara läsa mer. SKRIV PÅ ISSA!! jag tycker hon borde vara designer och författare på fritiden X3. jag och alicia gick idag upp till v-by. jag köpte färdigt alla julklappar och sedan gick vi runt och tittade på lite annat. det var e bra dag idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0