Tekniska museet

idag var vi på tekniska museet. det var kul men jag höll på att ramla in i en kille bakom mig hela tiden på bussen. *sämst balanssinne* nu har min råtta något fel med ögat också som vi måste till vetrinären och kolla. när jag har försökt hålla henne still så jag kunde se bättre rev hon typ sönder min hand. jag började blöda lite och fick blod i munnen och panikade. molly (andra råttan) var jättesöt och slickade mitt sår. jag e typ hur deprimerad som helst just nu men jag hoppas att det går över snart. jag visste ju att det egentligen var så hela tiden och att han inte skulle ändra tankar om mig. (ni som e insatta fattar). nu e hedda pedda jädda hemma hos mig och har tittat på mina råttor. hon tyckte de var fina. jag undrar vad vi ska göra nu... hmmm... nåja nu kommer bilden på boken jag väntar på som jag inte tog med på meddelandet från igår.

Vampire Kisses Blodsband 2



Kommentarer
Postat av: Sofia

Aw D:

2009-03-19 @ 16:55:03
URL: http://implode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0