Läger

jag e fortfarande sjuk men sov bättre inatt och så fort jag gått upp ringde telefonen..det var madde som undrade om vi kunde göra nått idag men det gick ju självklart inte så vi pratade istället i 2 timmar  ^_^  vi pratade mest om konfirmations lägret och om att det skulle bli både hemskt och kul. hemskt för att vi ska typ paddla kanot och kul för att det blir.. jaa.. kul. jag är fortfarande sjukt sugen på munkar men det släppte lite igår kväll när jag åt min alla hjärtans dag choklad och snacka om att jag var choklad sugen. jag e också väldigt sugen på att pyssla med min scrapbook (vet fortfarande inte hur det stavas) och jag som tänkte ta massa bilder och fixa med den och så blir man sjuk, IGEN! nu har mitt öga börjat rinna också. vad betyder det? jag antar att det inte e ett bra tecken i alla fall. hoppas jag blir bra snart.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Isaaaaaaa, du måste bli frisk snaaart.

Kommer du imorgon iaf? :3

2009-02-15 @ 16:19:38
URL: http://implode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0