Sushi till middag = mums

Moshi moshi!!

Idag har jag.. inte gjort något!!! Det var underbart!! helt enkelt hur underbart som helst!! först sov jag till 12 (mamma väckte mig -.-) sen dushade jag, åt frukost, borstade tänderna och sedan låg jag bara på soffan och jäste. Imorgon blir det typ tvärtemot.. Ska träffa Madde, kanske köper den lila rosetten på tjallamalla, sen bio och sen sover jag över hos henne, sugoooii! Jag har inte direkt haft någon lust att se new moon men någon gång måste man väll göra det så det blir den vi ser imorgon.. asså jag stör mig så hårt på att han glittrar i solen och att det är glitterljud i bakrunden när han glittrar aarrgghh hata deet!!

Oyasumi nasai!!

Fastnade för den här bilden på Hera (grekisk gudinna) tycker den är superhäftig:

Kommentarer
Postat av: Alilili

Idag har jag på mig flugsvampebroschen som jag fick av dig!

2009-12-21 @ 12:12:36
URL: http://engladfisk.blogg.se/
Postat av: Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ

okej, det låter bra! ^^ vad tycker du om mobilsmycket som ser ut som en sojaböna? :) <3

kram

2009-12-21 @ 14:28:56
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0