Sparkling

Hello

Det känns som om allt i mitt liv är kaos just nu. Jag har för mycket att göra men ändå för lite att göra. Jag vill inte vara mig själv längre utan någon annan men hur ska det hinnas med när det ända man hinner är att plugga och gå på middagar? Jag ska försöka ta tid till mig själv nästa helg. Hinna med julklappar, kläder och annat smått och gott som jag verkligen vill göra.
  Den här veckan som kommer har jag Genetik-prov och matteprov så jag har pluggat ganska länge nu men för att uppnå de betyg jag vill ha måste jag plugga mer. Jag fick VG på religionsprovet och är faktiskt nöjd med det och jag tror jag fick MVG på musikprovet, det borde jag få annars blir jag galen.

Mata ne!!

Hittade den här bilden på ett barn som är cosplay för Haruhi, så himla söt!!


Kommentarer
Postat av: Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ

okej ;) haft en fin dag? :)

kram

2009-12-07 @ 21:40:28
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0