Små söta ord

God morgon eller njae jag är väldigt trött

Kommer försöka korta ner det här inlägget om helgen till så få ord som möjligt hihi (^.^)

Fredag: Söta Sarah, musik, film, godis, cosplay, katt, katthår, a thousand miles, snö, hoppa i sängen, 3 sista chipsen, mums..

Lördag: Min söta mor, barkarby, gulligaste sängen i historian, Waynes, grillad macka, gurkvatten, för stark choklad, missförstånd med kaffet, vinterjackor, blommor, pepsi, stora snöflingor..

Söndag: Alicia med Gina-mössa <3, T-banan, medborgarplatsen, söta små affärer, ingen turkisk mat, ingen Aya Sofya, julklappar i massor, mina armar som nästan går av, hötorget, weekday, resturang?, hungrig, Madde, Fridhemsplan, sista julklapparna, pralin, pärl-shoppen, sushi äntligen, mycket nöjd..

Underbar helg jag har haft ihihihi

Mata ne!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0