Alilililicia ♥

Alicia har jag känt sen 7:an. Hon är en härlig tjej som det bara sprakar om. Hon är jäkligt smart och har en mycket fin och gullig klädstil. På senaste tiden har hon börjat kalla mig för "gangsta". I don't really know why hehehe...
Hon fyllde år för inte så länge sen så grattis till henne ♥
Hon brukar fota och gillar ugglor, hennes rum ser ut som en GB glass-låda och jag älskar det. Vi finns uppe på youtube när vi spelar mariokart och super Mario galaxy. Umm... kommer faktiskt inte på så mycket mer att skriva förutom att hon läser mycket också.

Är lite stressad för jag måste dra iväg till dansen så mate nee~!

Alicia:



Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-05-14 @ 12:05:12
Postat av: alicia

Tack issysy! Du är så soet. Picknicka snart jao! (Det var jag som råkade skicka en tom kommentar hehe!)

2011-05-14 @ 12:07:05
URL: http://foodoftheday.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0