Otaku

Insåg just vilken stor otaku jag är!

Basam ringer mig vid 6-7 tiden på morgonen för att jävlas. Han var och "lanade" och kunde inte sova ordentligt så han vaknade tidigt och vem tänker han på? Mig!

*ligger i sängen och sover när telefonen börjar vibrera så jag svarar...*

Basam: Falandoooooo!!
Jag: mmmm...?
Basam: heheheheh, väckte jag dig?
Jag: mmmm...!
Basam: Bra, då hörs vi! *lägger på*

Seriously?! grr! Så jag fortsätter sova en stund efter det men går upp vid ca nio tiden. Det första jag gör är att jag sätter på datan och börjar läsa manga. Det är typ det enda jag gjort idag, det och så har jag tittat på anime och skällt ut Basam (>.<)

bjuder på en bild på Misaki och Usui från mangan jag läser:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0