onödigt tråkigt i väntan på någonting.

Jag väntar och väntar på att något ska hända men inget händer... yaaay! best birthday evvaaahh! ^^ nej men alldeles ringde faktiskt Jessi från konventet och jag blev SÅDÄR sugen på att åka dit och joina roligheterna D:

Snart kommer papi hem med födelsedagsmat vilket består av pizza, vikken höjdare :) omg längtar efter att få sätta tänderna i den, räcker till en awesome lunch imorgon också tihi.

okej så efter middagen känns det som att min kväll kommer vara ganska tom, ungefär lika tom som min dag varit... önskar bara att min dörr skulle plinga, att jag skulle öppna den och att någon av mina vänner skulle stå där och bara: GRATTIIS ISSA!! not happening... tror jag *håller tummarna*

lyssnas på just nu:


 
sånt som händer när man är lite för flumm och vill till konvent...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0