Kortspel med en pappa

Idag var det meningen att jag, Sofia och Madde skulle spela cybertown (möjligtvis Sarah också) men då blev Madde sjuk och Sarah kunde inte så vi gör det nästa helg istället.
  Jag och pappa spelade vändtian och det var fint och härligt (förutom att han fuskade) och nu är snart helgen slut, sorgligt men sant. Känner mig laddad inför veckan ändå och tror nog att jag för första gången på ganska länge nu kommer att känna mig lycklig.
  Läser en fin bok som heter "alice i verkligheten" den handlar om Alice i underlandet (den riktige) och hur sagan kom till, även om hur Alice var i verkligheten och hur hon betedde sig och vad hon tyckte om. (en vit kanin som kom ut ur ett kålhuvud)


Kommentarer
Postat av: issa

men jag ska göra den med!

2010-03-21 @ 20:24:25
URL: http://IsabellEklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0