Ensamkväll...tillsammans med någon?

Inatt sov min älskling Madde över, vi hade varit med Sarah i stan och fikat, gått på bio och hoppat över övergångsställen på endast de vita linjerna. Jag satt och tittade på en söt sovande kille på tunnelbanan (som vilken skum människa som helst skulle göra) och fick nästan en hjärtattack när han plötsligt slog upp ögonen.

Idag tänkte jag ha en ensamkväll, vilket innebär att jag sitter ensam hemma med en hyrfilm, kinder maxi och glass och både deppar och är glad samtidigt. Jag ringde till Sarah för att fråga om hon ville med till centrum för att köpa ingredienserna för kvällen då hon frågade om hon kunde komma över ikväll... Jag äälskar verkligen Sarah men samtidigt vill jag vara ensam, what to do, what to do??


Kommentarer
Postat av: Bergström

Feta shades :P

2010-09-18 @ 21:53:27
URL: http://fiktiiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0