Showroom dummies

Moshi moshi!

Igår var jag, Sofia och Madde på öppet hus på Thorildsplan gymnasium. Vi var där i ca 15 minuter sen gick vi hahaha.. På tunnelbanan dit pimpade Sofia min macka med sitt läppstift så den blev röd, det var finfint (^.^) Efter vi vart på Thorildsplan åkte Sofia till sin kompis och jag och Madde åkte in till stan där jag tvingade henne att prova klänningar och hon var jättesöt. Jag ville gå till Science fiction bokhandeln eftersom jag inte hade varit där på jättelänge och det gjorde vi också. Ååhh vad jag vill köpa massor av nya mangaböcker nu! Men nej, nej det kan man ju inte eftersom mina föräldrar har bestämt att jag inte ska vara så bortskämd längre. Nuförtiden måste man köpa allt själv endast för barnbidraget (>.<)''' aaaahh jag kommer att döööö!! Jag vill ha massor av grejer och jag kommer inte kunna köpa dom för att jag måste betala min mobilräkning själv också.. uhuhuhu!!

Mata ne!


Kommentarer
Postat av: Alicia

Men du tjänar ju på att få barnbidraget!

2010-01-17 @ 10:15:29
URL: http://soetkofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0