Min mobil är sönder (T_T)

Hej, det är jag som har en mobil som är dum i huvet!!!!!!

Min mobil måste ha fått virus, alla mina bilder och all min musik är nu borta, bara sådär putsväck. Jag är halvdöd. Mina älsklings bilder är borta och min underbara pokemonlåt är borta uhuhuhuhuhuhu!!! Och guess what?! Jag var ju på östasiatiska igår för att gå på utställningen "kimono fusion" och så får jag veta att den stängde den 10:e januari! Jag och Frida fick gå på en liten utställning med kinesiska tallrikar och vaser typ. Nåja jag livade i alla fall upp stämningen med att dricka en japansk sockerdricka och köpa 3 söta japanska godisar i form av en kiwi-äpple-vattenmelonsskivor. Dom är söta och små och ska inte ätas utan komma upp på "söta saker hyllan"

Nu ska jag måla naglarna och sen sticka till skolan

Mata ne!!

(från final fantasy)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0