Ichigo daifuku

Hellooooo<3

Today was the first day of my first real week at school wihoooouuu!! hoho japp nu blev det en start på engelska, trevligt va? Jag skuttade runt som en galning i skolan idag och var väldigt glad.. hohoho.. just nu sitter jag och lyssnar på paramore och pratar i telefon med Madde men snart måste jag lägga på för att jag måste ringa Sofia, jag lovade liksom (^.^)' I helgen köpte jag lera till min munkring jag ska göra och små dekorationsstenar som jag ska sätta på hela min mobil <3 den kommer bli söt hihi.. nu ska jag prata färdigt i telefonen och sen ska jag titta om det finns något bra på tvn hoho

Ja ne!!

Tänk va cool jag skulle vara om jag hade den här <3<3<3 give mee!! Den ser ut som en bakelsee <3<3<3

Kommentarer
Postat av: issa

2010-01-12 @ 15:25:56
URL: http://belldesign.webblogg.se/
Postat av: issa

jag sa inte att du inte skulle ha den. jag sa bara vad jag tyckte

2010-01-12 @ 15:26:24
URL: http://belldesign.webblogg.se/
Postat av: ALi

EN MACARON!!!

2010-01-12 @ 20:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0