Marmeladspecial <3

Hejhopp småttingar!

Känner mig väldigt glad och lycklig idag! Lyssnar just nu på buono och funderar på att ringa till käraste Madde... Jag har precis sovit över hos henne, vi har skrattat och skämtat och haft det supertrevligt! (ppsstt.. vi lekte också coola gangsters) Jag köpte upp alla mina pengar som vanligt och vi blev tvungna att åka hela vägen tillbaka till vällingby bara för att hyra tre filmer. På vägen till videobutiken började två killar "beatboxa" till vår gång, vi försökte hålla oss för skratt men det gick inte, jag lovar, vi skrattade säkert i 10 minuter haha.

Jag har bestämt mig för att jag ska ringa henne nu och skratta lite till åt vad vi varit med om.

Mata ne~!


Random bild på min råtta Molly



Kommentarer
Postat av: Alicia

MEN!!!! Du visste ju att vi hade bestämt att köpa till Issa.

2010-04-09 @ 22:34:59
URL: http://prickii.blogg.se/
Postat av: jessica

Snygg blogg! Kolla gärna in min på jessicahansen.bloggsida.se

See ya:P

2010-04-11 @ 12:59:56
URL: http://jessicahansen.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0