Mini moni

Ello <3 my cute blog-readers <3 sitter framför datorn och myser med benvärmare och halsduk igen. Väntar på Jimmies mail. Jimmie, kolla den oftare! Har precis satt upp mitt lilla anime-par collage och min nya Japan-artikel i mina garderober. Har ju älskat Japan i flera år nu så mina garderober är typ fulla.. Och nu har jag typ bestämt mig för att helt byta klädstil till kawaii/lite harajuku/ lite lolita/ japanskt och mycket sött med små fluffiga och skoluniformiga kläder. Mitt mål: ut med nästan allt svart och in med färger  ^^  I know, I´m craazyyy!!
Jag tror att jag ska satsa på en basker och min inbyggda mössa som mössor i år. Det blir väll sött? (Allie, jag ska inte köpa en likadan som din, du kan vara lugn).

Haaii! Mata nee~ Oyasumi, minna-san <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

alltså issa!

det är lite jobbigt när halva inläggen är fetmarkerade :)))

men det gör inget! jaaaa färg, det är brabrabrabbrabbababab araber!

2009-09-14 @ 21:07:58
URL: http://implode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0